Tanks for the Memories
S5, E17: Mike is anxious to buy the miniature tank collection once belonging to the late husband of his neighbor, Helen Potts. But when he discovers Helen already sold the collection, he goes to extremes to make the collection his own. Meanwhile, Kristin and Ed are concerned when a mysterious “Bubba X” posts a scathing review about their dining experience at the Outdoor Man Restaurant.