S1, E3: Arminda recognizes Diogo when she looks into Rodrigo's eyes. Ivan offers Rodrigo money to stay away from Amelia. Ivan informs Eduarda that Rodrigo is a police officer. Eduarda fires Rodrigo. Amelia claims Rodrigo for lying to her.