Tanya and Brian
시즌 1, 에피소드 5: Brian once weighed over 600-lbs but lost nearly 400-lbs and now has majorly sagging skin. Tanya lost nearly 200-lbs and her excess skin drapes over her new frame. To take control of their lives Brian and Tanya undergo life-changing skin removal surgery.