Tapestry
시즌 3, 에피소드 19: Challenger and Finn discover the wreckage of a World War I transport plane, and with it, the pilot that has been guarding its cargo for the last five years. The pilot, Lt. Drummond, takes Challenger captive, but they discover that their lives are connected in unexpected ways. Challenger, Roxton, and Marguerite are all forced to recall old memories and secrets from five years earlier.