Tapping a Hero
S3, E4: Law & Order has never been chicken…until now. President Bush gets a Gremlin, and the world suffers. Don't miss The 33-Year-Old Virgin, starring Jesus. Smokey the Bear remembers where he got his name. Stan Lee and Pamela Anderson reveal super-powered gossip on Superheroes Tonight.