Target: Jimmy Olsen!
S2, E19: Jimmy Olsen becomes a deadly threat to everyone around him when a mind-controlling virus is activated in his system. Lois and Clark risk their own lives to save their young friend. Jim Pirri ("Reasonable Doubts") and Michelle Phillips ("Knots Landing") guest star.