Tarzan's Return: Part 1
S1, E1: Tarzan is in civilization, ready to turn his back on his title but a nasty encounter with Nikolai has repercussions. Arms dealer Nikolai and his henchman kidnap Colette, intending to sell her in Africa. Tarzan and his friend Philip are also captured but they escape, with Tarzan intending to stop Nikolai and his nefarious plans. A giant snake stands in his way.