Tasers
S3, E15: A large bouquet of roses is delivered anonymously to the Baxter’s house on Valentine’s Day. Vanessa knows they’re not for her because Mike doesn’t believe in the frivolity of flowers on a Hallmark holiday. As an expression of his love though, Mike buys Vanessa a Taser, which only adds to her disappointment. Meanwhile, Kristin suspects her boss, John Baker, may be the secret admirer, while Mandy assumes the flowers are from Kyle.