Tasteless Frank
S9, E12: Marie is astounded when Frank puts salt on her homemade lasagna. While Debra and Amy console Marie, Ray and Robert discover that Frank lost his sense of taste from taking special herb pills for his "foot." Ray and Robert reveal to their wives the truth about Frank's problem.