Tattoo Valentine Guitar Pregnant
S1, E16: When Tyler and Clementine go to a guitar store, Tyler gets uncomfortable when the attractive salesman, Ian, repeatedly hits on her. Also, Tim’s tattoo artist, Lois, makes a spelling error on a tattoo he got as a Valentine’s Day surprise for Heather, Matt’s plan to celebrate Valentine’s Day with Colleen doesn’t go as well as he hoped, and Greg and Jen discuss whether they should have another baby.