S1, E4: Dirk and Ruckus are called by a desperate husband to stage a "tattervention" to convince his wife Kristen that her inappropriate tattoo has got to go. Then the guys meet Jordan out on the Vegas Strip. His story of mixing booze, a blind-fold and a novice tattoo artist turned out to be a bad choice for Jordan and now he needs Dirk's help.