Tayo and Luna's First Magic Class
Сезон 1, серия 3: Tayo, who takes his first magic lesson as Luna's magic car mate, is upset that he is not good at floating magic. However, motivated by rivals Prody and Melody, Tayo and Luna try to make up for their mistake in flight practice. But they ruin the practice because of jealousy Prody's magic prank.