TB or Not TB
S1, E5: When Allison Moore, the owner/head chef of a trendy Hamptons restaurant suffers a stroke, Hank attempts to save her from potential long-term damage, but she goes missing before treatment is administered. Meanwhile, Evan and Divya attempt to define their roles in HankMed. After deciding to take their relationship slowly, Hank and Jill have brunch -- on what would have been Hank's wedding day.