Will & Grace: Original Tea and a Total Lack of Sympathy
S2, E10: Will's (Eric McCormack) new boss (guest star Gregory Hines) gives him an ultimatum - he has until Friday to bring in a major new client to the firm or lose his job. At the eleventh hour, Will is still empty-handed - but then Karen (Megan Mullally) pays an unexpected visit, and he gets an idea. Meanwhile, Grace (Debra Messing) and Jack (Sean Hayes) discover that their favorite show, "Antiques on the Road," will be filming locally, and resolve to get themselves in front of the cameras.