Teacher's Pet
S2, E10: As his power over the Korban cult grows, Joe sets a deadly plan in action using new acolytes to carry out his demands. Meanwhile, Ryan and Max devise a plan to contact Joe, in hopes of tracking down his whereabouts; and Weston meets with a face from the past.