Team Challenge: Three-Course Dessert Spread
Сезон 8, серия 43: Heston Week. Tonight's challenge, Heston inspires the contestants to create a three-course dessert spread using only the food of the Gods: chocolate. The least impressive team will face the elimination challenge.