Team Doki's Extreme Adventure
S2, E27: When an adventurous team challenges the gang to a race up Mount Kilimanjaro in Tanzania, Team Doki happily accepts. Fico joins up with the rival team to even the numbers, but Doki worries he will want to switch teams for good.