S19, E2: 8 middleweights and 8 light heavyweights move into the fighter house and the tournament kicks off with a matchup between Irishman Cathal Pendred and the Mexican-born Hector Urbina. At weigh-ins, Coaches BJ Penn and Frankie Edgar must pull their heated fighters apart.