S19, E4: Getting out to a 2-0 start, Team Penn looks to continue the streak. Meanwhile, at the house, a rivalry develops between two light heavyweights. In the Octagon, it’s a middleweight battle as Tim Williams of Team Penn takes on Team Edgar’s Dhiego Lima.