Team Tiger
S1, E101: Oklahoma wild animal zookeeper Joe Exotic fights to get out of prison and intensifies his feud with Carole Baskin, while the jury foreman exclusively explains the guilty verdict and an investigation reveals Carole's husband's will may be a forgery.