Tears, Bones and Desire
S3, E8: After the patriarch of a cultish new-age clan dies, Fisher & Diaz is overrun by the wives and children left behind. Meanwhile, Keith gets back at David and his brunch pals during an intense game of paintball, Claire tires of being Olivier's lackey assistant, and Ruth and Arthur savor the smell of clean laundry.