Сезон 1, серия 6: When the Arc Station has a series of malfunctions, Tony and Dr. Tanaka discover a Zodiac computer virus has infected the Station’s operating systems. The virus spreads to the city’s ATM banking computers, train navigation computers and traffic controls, causing chaos. Tony decides the only way to combat the virus is to draw it to another computer… his Iron Man onboard computer!