Teddy's Bear
S2, E9: Teddy is having a hard time in class with Mr. Piper, who gives her a B for not filling in test ovals correctly. Amy takes it upon herself to try and solve Teddy's problems. Meanwhile, Bob takes Charlie to a new ballet class and winds up participating.