Tee Off, Mr. Bean
S1, E12: Mr. Bean heads to the launderette, where he encounters a martial artist using a nearby machine. Bean loses his pants in someone else's laundry and quickly covers up with an article of clothing from the customer next to him who happens to be a woman. Later, Mr. Bean plays krazy golf and finds he doesn't exactly have a knack for mini-golf. His attempts to get the ball in the hole lead him all over town and leave him with a less than desirable score.