Tehran
S4, E4: As part of her Middle East peace-talks tour, President Meyer makes an historic trip to Iran, where an American reporter is being detained. Back in DC, Dan is wooed by lobbyist Sidney Purcell, while VP Doyle stands in for the President at a Rainbow Jersey event with a gay NBA star. Meanwhile, Kent's polling and Jonah's big mouth may cause trouble for Selina.