Tell All: No Limits Part 4
S9, E22: In the Tell All finale, the Florida couples face a final reckoning as Elizabeth questions the longevity of her marriage and Andrei drops a big bombshell about Jovi. Later, Jasmine catches Matt in a lie, and Gino has a heart to heart with Jasmine.