Tell All Part 1
S6, E16: The HEA cast revisits the ups and downs of married life. Natalie faces Mike after months apart, and Ronald admits the real reason he exploded on Tiffany. Brandon's parents give an enticing offer. Meanwhile, an enraged Angela storms off set.