Tell Me No Secrets...
S13, E10: Pratt has a tough time coming to terms with the discovery of his brother's sexual orientation. Outside his apartment, Kovac spots Ames (recurring guest star Forest Whitaker), but Kovac chooses not to tell Abby. Gates begs Neela to give him a chance. And Kovac and Gates treat a young girl who appears to have been assaulted.