시즌 3, 에피소드 6: When a wealthy man hires Magnum and Higgins to find his missing wife, they are stunned when a tragedy occurs as a result of their investigation. Also, Kumu's suspicion of her step-daughter's boyfriend creates a divide with her and Kumu's new relationship.