Tell Your God to Ready for Blood
S3, E1: Deadwood's first true elections are nearly here, with the offices of sheriff and mayor to be decided. One of Hearst's Cornish workers is killed at the Gem, leading Swearengen to suspect that the incident was a staged Hearst power play. Ellsworth and Doc Cochran are alarmed by complications involving Alma's pregnancy.