Tempest In a C-Cup
S1, E8: Lieutenant Fancy hires Donna Abandando, a well-endowed civilian employee, to work in the precinct’s "safe street" program. Kelly, Sipowicz and Martinez pick up a man wanted for questioning in the shooting death of a cab driver.