Tempest of Conviction
S1, E2: Before Oz's coming-of-age ceremony, his uncle Oscar introduces him to Duchess Rainsworth's granddaughter. Oz instantly falls in love. Oz's ceremony takes place with hundreds of onlookers. As he recites his oath, the Silent Clock moves for the first time in 100 years. The bell rings with a deafening noise as intruders interrupt the ceremony!