S2, E9: Following the on-campus murder of a Leyland student, the community re-examines the choices they have made in the wake of the sexual encounter between Eric and Taylor; leaked personal information implicates both Kevin and Becca to the shooting; and Sebastian targets the Leyland school by releasing its most sensitive information online, causing Leslie to take drastic measures.