Temptation's Run
시즌 1, 에피소드 1: 1888. Jess finds himself competing in a friendly race and interacting with the inhabitants of a small Gold Mining Community where he encounters Tugen, an innocent immigrant who dreams of winning the local school teacher's affections against all the odds. But something more malicious may be unfolding which requires Jess's intervention.