Ten Months Ten Days
T1, E4: Yuka's mother always favored her sickly older sister Mayu. Now grown up and an owner of a successful flower shop, Yuka still feels unjustly ignored. When she learns that Mayu has recently married Keita, a gentle policeman, Yuka's jealousy inspires a plan to seduce him. As her plan encounters complications, she receives an unexpected letter from Asako...