Tennessee: Birthing Amish
S1, E6: Rebecca and David prepare for an outdoor birth in the midst of a winter cold snap in rural Tennessee. They grew up Amish and David is a capable craftsman. But when Rebecca goes into labor before they're ready, will they be able to scramble and adapt? Or will their dream of an outdoor birth end up beyond their reach?