Tequila Sunrise
S7, E4: Turtle gets a south-of-the-border business pitch from Alex, but has a hard time believing he isn't being used. Drama enlists Bob Saget to help him smooth out a rough first impression with John Stamos, a potential sitcom co-star. Ari's euphoria after making an NFL pitch to a group of Hollywood high rollers is tempered when he learns that Lizzie may be siphoning off some of his prized clients. Eric and Scott patch up their differences with an eye on Vince's future--and the shared success of their company.