Terminal Connection
S8, E7: Jessica (Angela Lansbury) attempts to prove a battered wife (Lois Nettleton) innocent of killing her husband (Chad Everett) after failing to convince the woman to defend herself. Guest stars: Jameson Parker, Steve Forrest.