Terrell: Hits Keep Coming
Сезон 1, серия 1: Dwayne "The Rock" Johnson and UFC President, Dana White attempt to give teenager, Terrell Moore a real shot at becoming an MMA Fighter. But first he is challenged to complete high school and must face an attitude re-adjustment.