Terrence J / Jana Kramer / Carson Kressley
S19, E10: We take a trip to Palm Springs with actor Terrence J and tour his Coachella oasis. Actress and singer Jana Kramer gives us a tour of her cozy Tennessee homestead. Then, we ride horses with style superstar Carson Kressley at his Pennsylvania ranch.