Terror of the World
S1, E6: Germany's 'revenge weapons'-V1 and V2 missiles-heralded a new kind of war. Jet and rocket planes came too late to help. In Japan, kamikaze pilots struck fear, but a single weapon changed everything: the A-Bomb. As WWII ended, the bomber had reshaped warfare-and opened the door to the nuclear age.