Testation
S1, E2: A heavy-assault multiped tank runs amok under the control of an unknown hijacker. After going on a destructive spree at the Kenbishi Industries testing facility, the multiped takes off towards the urban area of Niihama. Kusanagi briefs her squad at Section 9 HQ, explaining that the tank's designer, Takeshi Kago, died a week before, and that no terrorist organization has claimed credit for the heist. Since the military refuses to get involved unless terrorism is the motive, Section 9 is called in to stop the tank.