Testing Out The Yeti
시즌 16, 에피소드 1: Jeremy Clarkson subjects the Skoda Yeti to a remarkably thorough road test and James May makes a rare visit to the test track in the insane Aerial Atom V8. Meanwhile, Richard Hammond celebrates the incredible evolution of the Porsche 911 by racing a modern Turbo Cabriolet against its oldest relative and the power of gravity. Stand up comedian John Bishop is the Star in a Reasonably Priced Car.