Texas Weiners / YooHooTube
시즌 1, 에피소드 3: Captain Man & Kid Danger are tasked with driving to pick up 1,000 hot dogs for a birthday party. To save Schwoz from an experiment gone wrong, Captain Man & Kid Danger must follow instructions he posted online, but first they need decent wifi.