Thank You For Your Service
시즌 1, 에피소드 1: A pregnant war veteran and her fiancée are about to begin the next chapter of their lives with both a baby and wedding on the way. Melissa and Jenna help make room for this growing family with a stunning kitchen, living room and surprise nursery makeover!