Thanksgiving V
시즌 5, 에피소드 7: Thanksgiving finds the Heck family in turmoil when Axl tries to figure out the perfect time to tell his parents that he dropped three out of his four college classes; Frankie's dad Tag (recurring guest star JERRY VAN DYKE) admits to Mike that he lost a lot of money gambling online and won't be able to take wife Pat (recurring guest star MARSHA MASON) on a planned cruise; Sue is hiding a shocking secret from her discount shopping excursion with Frankie; Dr. Goodwin (recurring guest star JACK McBRAYER) and Uncle Rusty's wife (guest star MARY BIRDSONG) and kids show up unannounced for Thanksgiving dinner; and Brick goes to extreme measures to have lime green Jell-o salad during the feast.