Thanksgiving
S4, E13: Amid all the stress and madness, the Taylors host Thanksgiving dinner while Luke (Matt Lauria) gets an offer that could take him away from the Lions. Elsewhere, Tami finally makes a decision regarding her career. In addition, Julie (Aimee Teegarden) and Landry (Jesse Plemons) are surprised by a visitor from their past who has an interesting proposition, and Tim makes a difficult decision that will change his life forever. East Dillon rallies around the Lions for their big game against West Dillon. Kyle Chandler, Michael B. Jordan and Jurnee Smollett also star.