That Night, A Forest Grew
S2, E7: A written manifesto from the “Bay Harbor Butcher” sends the Special Task Force in charge of capturing the killer into chaos. All part of Dexter’s plan as he tries to be more “pro-active” in keeping Agent Lundy off his tail. But things start to spiral downward for Dexter as Lila’s influence begins to take its toll on Dexter’s personal life.