That Old Feeling
S3, E13: With Denise and Emily’s lives on the line, Jenny and Beau are determined to bring the Bleeding Heart Killer to justice, no matter what it takes. Meanwhile, Cassie uses her connections to pin down their possible location; and Sunny makes a fiery decision that will change her family forever, but will it all be enough to save the ones they love? Find out on the season finale.