That Ring is PHAT!
S1, E2: All of the TMOGs are anxious to find out if Ashley said "yes" to Bar's proposal. Amber gets Leah's fear that pain medication will cause a relapse. Cate and Tyler feel for Jade's struggles with the pressures of moving, parenting and filming.